De klant staat altijd centraal.

Voor DPS Verzekeringen/De Paep Services staat de klant steeds centraal. In alle omstandigheden en op elk moment staat het team van ervaren en deskundige medewerkers klaar voor al haar klanten.

De klant kan altijd, 24 uur op 24, zeven dagen op zeven, beroep doen op een persoonlijke dienstverlening.

DPS Verzekeringen/De Paep Services reikt verzekeringsoplossingen aan op maat van uw onderneming, gekenmerkt door een open communicatie met de klant én met de verzekeringsmaatschappijen. Die transparantie geldt uiteraard ook voor de commissies en vergoedingen.

Bij een belangenconflict en in schaderegelingen staat DPS consequent aan de zijde van de klant, en gaat op zoek naar een snelle en efficiënte oplossing.

 

Wij houden ons bezig met:

  • Communicatie tussen klant en verzekeringsmaatschappij
  • Analyse van de te verzekeren risico’s
  • Analyse van een bestaande portefeuille
  • Opstarten en begeleiden van nieuwe projecten

Wij doen dit voor:

  • Kleine en grote bedrijven
  • De particuliere risico's gelinkt aan onze bedrijven klanten
  • Particuliere totaal klanten

Vraag hier uw offerte aan

Goed verzekerd?

En bent u daar wel helemaal zeker van? In deze boeken loodsen twee experts u doorheen het labyrint van verzekeringen. In een heldere en toegankelijke taal geven ze krachtige adviezen en concrete tips voor het goed verzekeren.